7 Aralık 2015 Pazartesi

Benefit Girl Meets Pearl

Günaydın, bugün sizlere Benefit'in bu sevimli paketindeki aydınlatıcısından bahsedeceğim. Ürünün açıklama kısmında 'Liquid Pearl' yani likit inci diye sevimli bir açıklaması var, peki gerçekten inci kadar ışıltılı mı ? derseniz onu da aşağıda inceleyelim :)


Öncelikle gerçekten Benefit'e ambalaj konusunda hakkını vermek gerekiyor, bu kadar sevimli albenili ambalaj yapan başka bir marka daha görmedim. Gözüm Whats'up adlı aydınlatıcısındaydı fakat onu fazla sarı buldum ve daha pembeli bir şeylere bakayım derken bir anda kendimi kasada buldum :)


Ürünün altındaki altıgen şeklindeki kısmı çevirince üstündeki deliklerden azar azar ürün çıkıyor, fazla çıkar diye endişelenmeyin bir süre sonra kaç kere çevirmeniz gerektiğini kestirebiliyorsunuz. Benim için bir üründe aradığım ilk şeylerden biri pratiklik olduğundan bu mekanizma çok hoşuma gitti, böylelikle üründe bir kuruma da meydana gelmez ve uzun ömürlü olur diye düşünüyorum.


Rengi tam olarak bu şekilde ve şekerli, meyveli yiyilesi bir kokusu var asla baymıyor, zaten beş dakika sonra kokusu uçup gidiyor. İçinde minik ışıltılar var ve dağıtıldığında pembeliğiyle ciltle bütünleşip muazzam doğal bir görünüm bırakıyor.

,

Fotoğrafta görünmesi içi bayağı uğraştım ama yine de ne kadar doğal ışıltısı olduğunu tam yansıtamadım, makyaj yapmaya başlayınca yanaktaki duruşunu da yazıya eklerim ama içinde altın yansımalar olduğunu, ışığı çok iyi yansıttığını ve aydınlık görünmesini istediğiniz yerleri çok güzel ortaya çıkardığını söyleyebilirim. İçeriğine gelirsek frambuaz, papatya özleri, badem ve susam yağı gibi cildi nemlendirip tazeliğini koruyacak güzellikler var. Son olarak ürün 12ml ve fiyatı 120₺ civarında, Sephora mağazalarında bulabilirsiniz. Umarım aydınlatıcı arayanlar için rehber olmuştur, sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder