6 Mart 2016 Pazar

Flormar Camouflage Palette Concealer

Merhabalar, bugün uzun zamandır elimde olan fakat bir türlü yazamadığım Flormar markasına ait bir kamuflaj paletinden bahsedeceğim. Öncelikle kamuflaj paletleri nedir ve ne işe yarar derseniz; bu tür paletlerde genellikle beş farklı renk bulunur, ilki koyu morlukları nötrlemek için somon rengi, kızarıklıklar için yeşil, soluk tenler için mor, gözaltındaki hafif morluklar için pembemsi bir renk ve son olarak bir krem kapatıcı.


Ürünün bu şekilde sağlam ama pek şık olmayan bir ambalajı var ve her kamuflaj paletinde olduğu gibi içerisinde 5 renk mevcut, fakat kapatıcı yerine bir krem aydınlatıcı var.


Ürünün pigmentasyonu gayet başarılı bu görüntüyü tek sürüşte elde ettim, yapılarıysa çok kremsi fakat fondötenin altında oynamak gibi bir sıkıntısı var. Krem ürünler yoğunluğuyla ve sabit kalması sebebiyle tercih ediliyor fakat bu ürün resmen oynuyor. İlk kullandığımda yapısı çok kremsi, cildimi asla kurutmaz falan diye çok büyük bir beklentiye girmiştim fakat çok kremsiliğin tek dezavantajı olan dağılma maalesef bu üründe var. Cildimi güzelce nemlendirip, kızarık olan bölgelere yeşil rengini bir kapatıcı fırçasıyla uyguladım, gözaltıma da somon rengini daha sonra fondötenimi nemli bir süngerle tampon hareketlerle uyguladım ve gerçekten altta olması gereken corrector tamamen yok oldu. Cildim kuru olmasına rağmen böyle bir sorun yaşadım, tam kurumasını mı beklemedim ya da kuru süngerle mi uygulamalıydım diye tereddüt ettim fakat ertesi günde kuru süngerle uygulayıp tam olarak kurumasını bekledim ve yine üstüne ürün geçince yok oldu. Bunu sadece yeşil renginde yaşadım onun dışında somon rengini ve ilk baştaki krem aydınlatıcıyı çok beğendim. Genel olarak almamdaki tek amaç yeşil renkti fakat maalesef sadece ondan memnun kalmadım. Son olarak ürün 29,90tl flormar mağazalarından ve buradan ulaşabilirsiniz, sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder